Новини

19:49, 17 Січня 2018

Експерти «Самопоміч» пропонують допомогу в отриманні тех.паспортів для ОСББ

Велика кількість ОСББ Одеси зіткнулися проблемою отримання технічного паспорту на будинок від ЖКСів.
Замість підписання документів на будову та прилеглу територію, у ЖКС вирішили обмежитись підписанням лише самого акту прийому-передачі документів. Внаслідок, маємо відсутність повного пакету документів, що, фактично, позбавляє ОСББ можливості функціонувати.
Як захистити себе членам ОСББ?

По-перше, необхідно знати, що при відсутності необхідної документації у ОСББ колишній балансоутримувач або особа, яка здійснювала управління багатоквартирним будинком до створення ОСББ, протягом півроку з дня держреєстрації ОСББ відновлює документи на будинок за власний рахунок (стаття 6 Закону №2866).
Таким чином ЖКСи повинні забезпечити передачу в ОСББ примірника технічної документації: технічного паспорта, планів інженерних мереж а також документа, на підставі якого багатоквартирний будинок прийнятий в експлуатацію.
По-друге,  відповідно пункту 2.2. «Правил управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд» №13  від 02.02.2009 та п.1.2 «Правил Утримання жилих будинків та прибудинкових територій» №76 від 17.05.2005 встановлено перелік документів, які має отримати ОСББ: технічний паспорт на будинок, схеми пристрою внутрішньобудинкових комунікацій, акт приймання будинку в експлуатацію, паспорт на ліфт і ряд інших документів, повний перелік яких залежить від самого будинку, про який йде мова.

У багатьох випадках ці документи давно втрачені, що може стати ще однією перешкодою на шляху до реалізації права мешканців на управління будинком.

Так, за заявами голів ОСББ вже у першому кварталі 2018 року до Департаменту міського господарства Одеської міської ради завітають ревізори.
Тому дуже важливо якнайшвидше зібрати актуальну інформацію про наявність чи відсутність у ОСББ міста Одеси технічних паспортів.
За інформацією Південного офісу Держаудитслужби буде проведено ревізію фінансово-господарської діяльності Департаменту міського господарства Одеської міської ради.
Початок проведення заходу – 17.01.2018
Період, що підлягає ревізії, – 01.07.2015 по 31.12.2017
Кожен громадянин області може проінформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни на вищевказаному об’єкті за телефоном:

(048) 728-36-86

або надіслати інформацію на електронну адресу

doviraaudit@gmail.com.